hakkimizda-logo

Temelleri 1980 yılında atılan İstanbul Media Group; 35 yılı aşan yolculuğunda, değişimin hep bir adım önünde giderek sadece Türkiye’nin değil, Avrupa’nın da en büyük ve başarılı gruplarından biri haline geldi. ‘ 21. Yüzyılın Bir Amaçla Yaşamayı Bilen Oluşumu!’ olarak tüm faaliyetlerinde uluslararası standartlara uyum ve sürekli gelişim amacını gözeten İstanbul Media Group, ülkesinde yakaladığı başarıyı dünyada yakalama hedefine adım adım ilerleyen bir dünya lideridir.

kurucu

Kurucu

Suna ÜÇKARIŞOĞLU
Yıl:1980

Suna Üçkarışoğlu beyin takımı olarak gördüğü arkadaşlarını toplayarak yaptığı konuşmada, ki daha sonra onun “manifestosu” olarak anılacak olan şu sözlerle bitirir. “Unutmayınız! Devletimiz ve ülkemiz var oldukça biz de varız! ‘21. Yüzyılın Bir Amaçla Yaşamayı Bilen Oluşumu!’ olarak dünya ya eşi benzeri görülmemiş projeler üreteceğiz.

onur-uckarisoglu3jpg

İstanbul Medya Group CEO

Onur ÜÇKARIŞOĞLU

Hedefimiz; geçmişimizden güç alarak, zamanın ruhunu doğru okuyarak, değişimleri fırsata çevirerek hep birlikte şirketlerimizi çok daha ileriye taşımaktır.
İstanbul Media Group’un Değerli Yatırımcıları ve Pay Sahipleri, Kıymetli İş Ortaklarımız ve Çalışanlarımız, Beş yıl önce başlayan ve dünyadaki dengeleri alt üst eden kriz, zaman içinde şekil değiştirerek de olsa devam ediyor.

hedef-ve-ilkeler

Hedef ve İlkeler

İstanbul Media Group

İstanbul Media Group, çalışanlarıyla birlikte, sağlıklı gelişmeyi, evrensel kalite ve standartlarda ürün ve hizmetler sunmayı amaçlıyor. Ülkesi, müşterileri, ortakları için güvenilirlik, devamlılık ve saygınlık simgesi olmayı hedefliyor.
Bu doğrultuda Suna Üçkarışoğlu, hedef ve ilkeleri şöyle sıralıyor: