sosyal

Kurumsal vatandaşlık anlayışımız; verimliliğe odaklı, riskleri önceden tespit ederek önleyici yaklaşımlar geliştiren proaktif bir anlayış. İş yapış biçimimiz, tüm kaynaklarımıza bakış açımız bu odaktan hareketle şekilleniyor. Tüm çalışmalarımızda, sınırlı kaynakları etkin ve basiretli bir şekilde değerlendirmek ve sürdürülebilirlik yaklaşımı içinde kalıcı değerler üretebilmek amacındayız.

Kaynaklarımızı daha verimli kullanmak bir yandan sorumlu ve basiretli işletmeciliğin bir gereğiyken diğer yandan da sorumlu vatandaşlık görevimiz. Bu dünyanın bize sunduğu her türlü kaynağı kullanırken özenli davranmayı dünyaya, çevreye, insanlığa, gelecek

İstanbul Media Group olarak olarak ülkemize yaptığımız hizmetler, yeni sektörlerin gelişmesi için attığımız adımlarla ve küresel markalarımızla sosyal sorumluluğun en önemli bileşenlerinden olan projeleri hayata geçirerek, gelecek nesillere yatırım yapmaya devam ediyoruz. Birçok konunun yanı sıra, ağırlıklı olarak, eğitim, sağlık, kültür sanat ve çevre alanlarında önemli hizmetler veriyor ve yatırımlar yapıyoruz. Bu alanların Türkiye’de desteğe en çok ihtiyaç duyulan alanlar olması, çalışmalarımızda bize daha da şevk veriyor. Topluma katkıda bulunuyor olmak, kendi gelişimimizi, toplumun gelişiminden bağımsız düşünmemek, temel felsefemizi oluşturuyor.

Çalışmalarımızla sürdürülebilir etkiler yaratmak için destek verdiğimiz projelerin uzun soluklu olmalarına, toplumsal anlamda fayda üretmelerine ve kalıcı yarar sağlamalarına dikkat ediyoruz. Sosyal sorumluluk konusunda kurumsallaşmaya yönelik liderliğimiz, İstanbul Media Group kurucusu Suna Üçkarışoğlu’nun kurma çalışmalarını sürdürdüğü VED Vakfı yapısında daha da büyümeyi amaçlamakta.

kurucu

Ved Vakfı

Ülkemizdeki bakıma muhtaç çocukların ve yaşlıların doğal ortamda birbirlerine manevi destek olabileceği, Türkiye genelinde belirlenen pilot bölgelerde eğitim köyleri kurmak.
Projenin Hedefleri:
1. Bakacak kimsesi olmayan yaşlı ve çocukların doğal beslenmelerini sağlayabileceğimiz güvenli, huzurlu ve eğitim verebileceğimiz standartları yüksek, kontrol edebilen köyler kurmak.

onur-uckarisoglu

Küresel İlkeler Sözleşmesi

2000 yılından günümüze giderek yaygınlaşan Küresel İlkeler Sözleşmesi, gönüllülük esasıyla benimseniyor ve ilkelere uyum konusundaki çalışmalar, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi internet sayfası aracılığıyla raporlanıyor.
Küresel İlkeler Sözleşmesi, insan hakları, çalışma koşulları, çevre ve yolsuzlukla mücadele konularında belirlenen 10 ilkeden oluşuyor. Bu ilkeler risk yönetimi,

hedef-ve-ilkeler

Sosyal Sorumluluk Projeleri

Türk iş dünyasının toplumsal duyarlılığı en yüksek üyelerinden biri olan İstanbul Media Group’un iş başarısının ve kurumsal itibarının temelinde zamanın ruhunu yakalayarak bulunduğu toplumun duygu ve beklentilerini doğru algılayarak cevap vermek yatmaktadır. Bu doğrultuda İstanbul Media Group faaliyet gösterdiği coğrafyalarda refahın ve yaratıcılığın

hedef-ve-ilkeler

Çevre Dostu Uygulamalar

“Bugünün insanına ve gelecek kuşaklara karşı sorumluluklarımızı yerine getirmek öncüsü olduğumuz ve vazgeçemediğimiz bir başka ilkemizdir.”
Kurucumuz Suna Üçkarışoğlu, günümüzde iş dünyasının toplumsal beklenti ve ihtiyaçların karşılanmasında, çağımızın önümüze getirdiği sosyal, ekonomik ve çevresel sorunların çözümüne yönelik daha bütüncül bir sorumluluk üstlenmesi gerekliliği bilinciyle